Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Mijn Roompot is je persoonlijke online omgeving waar je eenvoudig al je vakantiezaken regelt tot 1 dag voor aankomst. Je kunt je vakantiegegevens bekijken, extra’s bijboeken en je reisgezelschap of de datum van je vakantie wijzigen. Ook kun je hier eenvoudig en veilig je vakantie betalen.
Heb ik een account nodig op Mijn Roompot?
Je hoeft geen account aan te maken op Mijn Roompot. Maar het is wel heel handig. Zo kun je bijvoorbeeld snel en veilig je reisgegevens bekijken, je vakantie betalen en extra’s bijboeken. Of zelfs je reisgezelschap of de datum van je vakantie wijzigen.
Hoe veilig is Mijn Roompot en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Wij vinden je privacy erg belangrijk. We gaan dan ook voorzichtig om met je persoonlijke gegevens en beschermen deze zo goed mogelijk. Dit doen we onder andere door alle gegevens versleuteld te versturen. Hierdoor zijn deze gegevens alleen te lezen door wie daar toestemming voor heeft.
De privacywetten zijn sinds 16 mei 2018 in Europa nog strenger geworden. Ook wij hebben ons privacybeleid daarom verscherpt.
Hoe vraag ik een account voor Mijn Roompot aan?
Heb je een boeking gemaakt bij Roompot en heb je nog geen inloggegevens? Ga naar Mijn Roompot en klik op Account aanmaken. Vul hier het e-mailadres in waarop je de boeking hebt gemaakt. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mail met een link voor het aanmaken van een wachtwoord. Je kunt alleen een account voor Mijn Roompot aanmaken, als je een vakantie bij Roompot hebt geboekt.
Hoe log ik in op Mijn Roompot?
Log in met het e-mailadres waarmee je hebt geboekt en je wachtwoord. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten. Heb je nog geen account? Ga dan naar Mijn Roompot en klik op Account aanmaken. Vul in beide gevallen het e-mailadres in waarmee je hebt geboekt. Je ontvangt dan een e-mail met uitleg over het instellen van een nieuw wachtwoord of het aanmaken daarvan. Een account aanmaken op Mijn Roompot is alleen mogelijk als je een verblijf bij ons hebt geboekt.
Inloggen in Mijn Roompot lukt niet, wat nu?
Je kunt alleen inloggen met het e-mailadres waarmee je hebt geboekt. Soms helpt het als je je wachtwoord opnieuw instelt. Dit kun je doen door op Wachtwoord vergeten te klikken. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Help dit niet? Neem dan contact op met onze Gastenservice, zij lossen het graag voor je op.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ga naar Mijn Roompot en klik op Wachtwoord vergeten. Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Waarom krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord een foutmelding te zien?
Het kan zijn dat we je e-mailadres niet herkennen. Je kunt alleen een nieuw wachtwoord opvragen voor het e-mailadres dat bij jouw boeking hoort. Weet je zeker dat het e-mailadres klopt, maar blijft de foutmelding verschijnen? Neem dan even contact op met de Gastenservice. Zij bekijken hoe ze dit samen met jou kunnen oplossen.
Hoe log ik uit op Mijn Roompot?
Klik in Mijn Roompot bovenaan de pagina op je naam en dan op Uitloggen.
Vervalt Mijn Roompot nadat ik op vakantie ben geweest?
Nee, je account op Mijn Roompot blijft gewoon actief. Je kunt altijd inloggen en je uitgecheckte boekingen bekijken. Wanneer je een nieuwe boeking maakt met hetzelfde e-mailadres, is deze boeking ook te zien in Mijn Roompot.
In Mijn Roompot
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens zoals naam, geboortedatum of (e-mail)adres?
Je wijzigt je persoonlijke gegevens eenvoudig zelf in Mijn Roompot. Klik bovenaan de pagina op je naam en dan op Mijn gegevens. Klik daarna onder de gegevens die je wilt wijzigen op Wijzig. Pas de gegevens aan en klik op Bijwerken.
Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in Mijn Roompot?
Op de pagina Mijn Boeking kun je bij Mijn reisgezelschap personen toevoegen of verwijderen. Het wijzigen van je reisgezelschap kan tot 1 dag voor aankomst.
Huisdieren
Zelf huisdieren toevoegen of verwijderen uit je boeking is niet mogelijk in Mijn Roompot. Hier helpt onze Gastenservice je graag bij.
Het toevoegen van een rekeningnummer lukt niet in Mijn Roompot. Hoe geef ik nu mijn rekeningnummer door?
Neem even contact op met onze Gastenservice. Zij voegen je rekeningnummer graag voor je toe.
Hoe kan het dat ik mijn nieuwste boeking niet terugzie in Mijn Roompot?
Dit kan verschillende redenen hebben. Onze Gastenservice lost dit graag voor je op. Neem even contact op.
Ik heb een vakantieverblijf met voorkeur geboekt, hoe kan het dat ik het nummer van het verblijf niet terugzie in Mijn Roompot?
Je ziet het nummer van je vakantieverblijf alleen als je met voorkeur hebt geboekt voor een bepaald huisnummer of plaatsnummer. Niet als je met voorkeur hebt geboekt vanwege de ligging op het park of speciale voorzieningen in een vakantieverblijf.
Ik heb niet geboekt bij Roompot maar via een andere aanbieder. Kan ik deze boeking ook terugvinden in Mijn Roompot?
Dat verschilt per aanbieder. Belangrijke informatie vind je in de bevestiging die je na het boeken hebt gekregen.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.