Mijn Roompot

    Over Mijn Roompot

    • Wat is Mijn Roompot?

    • Heb ik een account nodig op Mijn Roompot?

    • Hoe veilig is Mijn Roompot en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    • Hoe vraag ik een account voor Mijn Roompot aan?

    • Hoe log ik in op Mijn Roompot?

    • Inloggen in Mijn Roompot lukt niet, wat nu?

    • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    • Waarom krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord een foutmelding te zien?

    • Hoe log ik uit op Mijn Roompot?

    • Vervalt Mijn Roompot nadat ik op vakantie ben geweest?

    • Hoe verwijder ik het Mijn Roompot account?

    In Mijn Roompot

    • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens zoals naam, geboortedatum of (e-mail)adres?

    • Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in Mijn Roompot?

    • Het toevoegen van een rekeningnummer lukt niet in Mijn Roompot. Hoe geef ik nu mijn rekeningnummer door?

    • Hoe kan het dat ik mijn nieuwste boeking niet terugzie in Mijn Roompot?

    • Ik heb een vakantieverblijf met voorkeur geboekt, hoe kan het dat ik het nummer van het verblijf niet terugzie in Mijn Roompot?

    • Ik heb niet geboekt bij Roompot maar via een andere aanbieder. Kan ik deze boeking ook terugvinden in Mijn Roompot?

De totaalprijs die je ziet is een rekenvoorbeeld voor een gemiddeld aantal personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.