9166 NE Schiermonnikoog
Bereikbaarheid
Vanaf Lauwersoog vertrekt de veerboot naar Schiermonnikoog. Je kunt je auto parkeren op het parkeerterrein van Lauwersoog (zie "Parkeren") of elders in de directe omgeving. Kijk hier voor meer informatie over de afvaartijden en ticketverkoop van de veerboot naar Schiermonnikoog, of neem telefonisch contact op met Wagenborg Passagiersdiensten via tel. 0900-9238 (€ 0,70 p/gesprek). Na aankomst in de Veerhaven Schiermonnikoog kun je gebruik maken van het openbaar vervoer of een taxi om het park te bereiken.
Schiermonnikoog is een autoluw eiland: auto's (en andere motorvoertuigen) zijn op het eiland dus niet toegestaan. Je kunt je auto parkeren op het deels overdekte parkeerterrein van Lauwersoog (tegen betaling).
Het park biedt geen oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's.
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.
Goed om te weten
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Dit is een huisdiervrij park, huisdieren zijn op dit park niet toegestaan.
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).
Faciliteiten en activiteiten
Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten

Bekijk jouw boeking
Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Veelgestelde vragen
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Roompot.nl naast de Roompot-vakantieparken ook de Landal-vakantieparken.
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Landal zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Landal-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Landal-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging.
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Roompot gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Landal, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Landal-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Onze mascotte Koos is niet aanwezig op de Landal-vakantieparken. Op de parken met een Kids Club woont wél zijn goede vriend Bollo, die ernaar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.