Contact

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan u van ons gewend bent. Bekijk hier de veelgestelde vragen.


Voor vragen over aankomsten tot en met 1 juni 2020 kunt u nu contact opnemen. Voor aankomsten vanaf 2 juni verzoeken wij u op een later moment contact op te nemen.


Valt uw vakantie in de periode tot 1 juni en wilt u uw vakantie verzetten? Vraag dan direct een recreatie-voucher aan.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Overig

    Overig

    • Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

    • Ik ben iets kwijtgeraakt, waar kan ik navragen of dit is gevonden?

    • Ik heb per ongeluk iets uit het vakantiehuis meegenomen, waar kan ik dit naartoe sturen?

    • Zijn er meer foto’s beschikbaar van de vakantieverblijven?

    • Heeft Roompot geschikte vakantieverblijven voor mindervaliden?

    • Is het mogelijk mijn vakantieverblijf extra te laten controleren in verband met allergieën?

    • Waar vind ik informatie over het Thermaalbad in Arcen?

    • Waar kan ik Koos Konijn artikelen kopen?

    • Verkoopt Roompot Cadeaubonnen?

    • Zijn er kindvriendelijke vakantieverblijven?

    • Hoe wissel ik mijn Roompot Vakantiecadeau in?

    • Waar kan ik betalen met mijn VakantieCard?

    • Blijft het bedrag wat op mijn VakantieCard staat nog geldig na vertrek?

    • Hoe blijf ik op de hoogte van actuele aanbiedingen en last minutes?

Contact met een medewerker Contact met een medewerker

Wij staan 7 dagen per week voor u klaar. Tijdens de feestdagen gelden afwijkende openingstijden.

Geef uw mening Geef uw mening

Help ons met het verbeteren van de website. Uw mening telt!

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.