Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Ik ben iets vergeten in mijn vakantieverblijf, wat nu?
Vul het Lost-and-found formulier in. De receptie kijkt dan na of je spullen zijn gevonden en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Ik ben iets kwijtgeraakt, waar kan ik navragen of dit is gevonden?
Vul het Lost-and-found formulier in. De receptie kijkt dan na of je spullen zijn gevonden en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Ben je een metalen voorwerp of een mobiele telefoon verloren? Neem dan contact op met de stichting gevonden-verloren.nl. Vrijwilligers van deze stichting zoeken kosteloos met behulp van metaaldetectoren op het land of in het water naar je waardevolle spullen.
Ik heb per ongeluk iets uit het vakantiehuis meegenomen, waar kan ik dit naartoe sturen?
Stuur meegenomen spullen op naar de receptie en informeer de receptie altijd even vooraf. Contactgegevens van de receptie vind je via Aanreisinformatie.
Zijn er meer foto’s beschikbaar van de vakantieverblijven?
We willen je een zo duidelijk mogelijk beeld geven van al onze parken en vakantieverblijven. We plaatsen daarom altijd alle beschikbare informatie en foto’s online. Er zijn dus niet meer foto’s beschikbaar dan er op de website staan.
Heeft Roompot geschikte vakantieverblijven voor mindervaliden?
Ja, Roompot Care is onderdeel van Roompot en speciaal opgericht voor onze gasten die extra zorg nodig hebben. Op roompot.nl/care vind je informatie en een overzicht van geschikte vakantieverblijven voor mindervaliden. Sommige van deze woningen zijn volledig aangepast en andere beschikken alleen over een aantal hulpmiddelen. Heb je extra zorg- en/of hulpmiddelen nodig tijdens je vakantie? Ook dat regel je via Roompot Care.
Kan ik mijn vakantieverblijf extra laten controleren in verband met allergieën?
Ja, dat kan. Geef bij je boeking aan om welke allergieën het gaat en waarop gecheckt moet worden. Dan regelen wij het voor je!
Waar vind ik informatie over het Thermaalbad in Arcen?
Informatie over Thermaalbad Arcen vind je op roompot.nl/wellness/thermaalbad. Wil je je vakantie combineren met een bezoek aan Thermaalbad Arcen? De Roompot vakantieparken Klein Vink en Resort Arcen liggen vlakbij.
Waar kan ik Koos artikelen kopen?
Koop alle artikelen van het leukste konijn van Nederland in de Roompot shop. Op de meeste parken zijn bij de receptie of in de supermarkt ook veel Koos spullen te koop. Bijvoorbeeld knuffels, cd’s, spelletjes en kleding.
Verkoopt Roompot Cadeaubonnen?
Ja, je kunt in onze Roompot shop een Roompot Vakantiecadeau en wellnessbonnen kopen. Geef iemand een vakantie op één van onze parken cadeau of draag bij aan de kosten hiervan. Een Roompot Vakantiecadeau is op sommige parken ook in te wisselen bij de faciliteiten. Wellnessbonnen kun je gebruiken in Wellness & Beauty De Parel in Domburg, in Thermaalbad Arcen en in Wellness & Beauty Boomhiemke op Ameland.
Zijn er kindvriendelijke vakantieverblijven?
Ja, wij hebben bungalows, villa's en chalets die super kindvriendelijk zijn ingericht. Met bijvoorbeeld een kinderbedje, box, babybadje, traphekje en soms zelfs een bolderwagen. In sommige verblijven is dit standaard aanwezig, bij andere kun je dit bijboeken. Bekijk alle kindvriendelijke vakantieverblijven.
Hoe wissel ik mijn Roompot Vakantiecadeau in?
Tijdens het boeken vul je eerst je gegevens in. Daarna vul je in het opmerkingenveld Vakantiecadeau in, plus de unieke code die op je Vakantiecadeau staat. Nadat je je boeking hebt afgerond krijg je per e-mail een tijdelijke bevestiging. Hierop staat de prijs van je vakantie waar de waarde van je Vakantiecadeau nog niet vanaf is getrokken. Stuur je Vakantiecadeau aangetekend naar het adres hieronder:
Roompot Vakanties t.a.v. Financiële Service
Postbus 6
4460 AA Goes
Wanneer wij je Vakantiecadeau ontvangen, verwerken wij deze direct in je boeking. Je krijgt dan per e-mail een aangepaste rekening.
Waar kan ik betalen met mijn Guestcard?
Kijk op roompot.nl/guestcard op welke Roompotparken je in de restaurants, cafe's, en snackbars kunt betalen met de Guestcard.
Blijft het bedrag wat op mijn Guestcard staat nog geldig na vertrek?
Ja, het bedrag van een horecavoucher op je Guestcard blijft geldig na je vakantie. Alle overige bijgeboekte producten en arrangementen zijn alleen geldig tijdens de vakantie waarvoor ze geboekt zijn. Deze vervallen na het uitchecken.
Hoe blijf ik op de hoogte van actuele aanbiedingen en last minutes?
Blijf op de hoogte door je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Hierin vind je leuke vakantie-inspiratie, het laatste nieuws en scherpe aanbiedingen.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.