Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Ik heb een klacht, nog voor mijn verblijf. Waar kan ik terecht?
Wat vervelend dat je niet tevreden over ons bent. Meld je klacht via ons klachtenformulier, zodat we samen met jou tot een oplossing kunnen komen. We doen er namelijk alles aan om het al onze gasten voor, tijdens en na hun vakantie zo aangenaam mogelijk te maken.
Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf, waar kan ik terecht?
Wat jammer dat je verblijf niet is wat je ervan had verwacht. We helpen je graag het probleem op te lossen. Ga hiervoor even langs bij de receptie. De medewerkers van de receptie zullen er alles aan doen om je verblijf nog zo prettig mogelijk te maken. Is de receptie gesloten en heb je een klacht of opmerking die niet kan wachten? Druk dan bij de receptie op de intercom en de bewaking of de Gastenservice helpt je verder.
Openingstijden receptie
De openingstijden van de receptie vind je op de pagina van je park. Klik op Openingstijden of kijk bij de Adres & reisinfo.
Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf, maar kom niet tot een oplossing met de receptie. Wat nu?
Onze receptiemedewerkers doen hun uiterste best om problemen voor je op te lossen. Als dit niet lukt, zal de parkmanager de klacht overnemen. Is de parkmanager niet beschikbaar of ben je ontevreden met de afhandeling van je klacht door de parkmanager? Vul dan tijdens je vakantie of binnen 2 weken na thuiskomst ons klachtenformulier in. Zo kunnen we samen tot een oplossing komen.
Ik heb een klacht na mijn verblijf, waar kan ik terecht?
Wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over onze service. We proberen onze gasten altijd met een tevreden gevoel terug te laten kijken op hun vakantie. We komen dan ook graag samen met jou tot een oplossing. Om een klacht te melden, vul je binnen 2 weken na thuiskomst ons klachtenformulier in. Vermeld je klacht, reserveringsnummer, contactgegevens en alle andere informatie die handig kan zijn. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd binnen 14 dagen een reactie.
Waar kan ik terecht met een klacht over mijn verblijf bij Roompot, als ik ergens anders heb geboekt?
Wat vervelend dat je niet tevreden over ons bent. Ook als je ergens anders hebt geboekt, kun je bij ons terecht met je klachten. Meld je klacht, binnen twee weken na thuiskomst via ons klachtenformulier. Vermeld hierin je klacht, boekingsnummer, contactgegevens en alle andere informatie die nuttig kan zijn. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd binnen 14 dagen een reactie.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.