Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Waar kan ik de faciliteiten van het park terugvinden?
Vul op de homepage de naam van het park in en scroll op de gekozen parkpagina naar beneden. Onder de reviews en beoordelingen staat het kopje Faciliteiten.
App
De faciliteiten vind je ook in onze app, waar veel van onze parken in staan. Bekijk de app als website. Download de app voor alle informatie die nuttig is tijdens je vakantie. Bijvoorbeeld aanbiedingen in het parkrestaurant of openingstijden van het zwembad.
Zijn tijdens mijn verblijf alle faciliteiten op het park geopend?
Dat ligt aan de periode waarvoor je hebt geboekt. De actuele openingstijden voor elke gewenste datum vind je onder Openingstijden op de pagina van het park. Vul in het veld hieronder de parknaam in en kies de juiste parknaam in de grijze balk. Klik dan op Ga verder om op de pagina van je park te komen. Kies daarna het blokje Openingstijden om de openingstijden te bekijken.
Mag ik gebruikmaken van de faciliteiten op het park zonder dat ik er overnacht?
Natuurlijk, je bent van harte welkom. Voor sommige faciliteiten moet je betalen. Gasten die op het park overnachten hebben bij drukte wel altijd voorrang. Meer informatie? Neem contact op met het Service point. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Waar kan ik een fiets huren?
De meeste parken hebben fietsverhuur. Of dit ook voor jouw favoriete park geldt, zie je onder het kopje Faciliteiten op de overzichtspagina van het park.
Prijzen
Niet elke Fietsverhuur is gelijk. Per park verschillen de prijzen en het aanbod van type fietsen. Uniseks stadsfietsen en kinderfietsen zijn standaard. Sommige parken verhuren daarnaast ook elektrische fietsen, e-choppers en bolderkarren.
Reserveren
Om zeker te zijn dat er een fiets beschikbaar is wanneer het jou uitkomt, kun je het beste op tijd reserveren. Dit kan op het park bij de Fietsverhuur en bij het Service point, en in sommige gevallen ook online op Mijn Roompot. Kijk dan onder Extra’s bij Leuk.
Staat fietsverhuur er niet bij, neem dan contact op met het Service point. Zij helpen je graag met reserveren. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Hoe reserveer ik voor het parkrestaurant?
Reserveren voor het parkrestaurant kan bij het restaurant zelf of via het Service point. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie. Of reserveer in onze app. Bekijk de app als website. Niet alle parken staan in onze app.
Kan ik online boodschappen bestellen?
Ja, dat kan in onze online supermarkt. Voor én tijdens je vakantie, bestel je er met een paar klikken de vakantieboodschappen. Wij bezorgen de bestelling op je vakantieadres, of zorgen dat het bij aankomst al voor je klaarstaat.
In de online supermarkt vind je een overzicht van de aangesloten vakantieparken.
Kan ik mijn elektrische auto opladen op het park?
Op een deel van onze parken staan laadpalen waar je je elektrische auto kunt opladen tijdens je verblijf. Of er oplaadpunten op jouw park zijn, zie je bij Faciliteiten op de pagina van je park, onder Algemeen.
Waar kan ik wassen?
Sommige vakantieverblijven hebben een eigen wasmachine. Of er in jouw vakantieverblijf een wasmachine staat, zie je onder Voorzieningen op de pagina van je vakantieverblijf. Een deel van onze parken heeft een wasserette. Of dat voor jouw park het geval is, zie je onder Faciliteiten op de pagina van je park.
Waar kan ik broodjes of een ontbijt bestellen?
Op sommige parken is een minimarkt of supermarkt aanwezig waar je lekkere verse broodjes krijgt. Soms kun je ze zelfs laten bezorgen. Vraag het Service point naar de mogelijkheden. Of kijk in onze app bij jouw park onder Eten & drinken. Bekijk de app als website. Niet alle parken staan in de app. Vul in het veld hieronder de parknaam in. Verschijnt jouw park in de grijze balk, dan is er op dit park een minimarkt of supermarkt aanwezig. Staat er geen resultaten, dan is dit op jouw park niet het geval.
Of er vismogelijkheden op het park zijn, vind je onder Faciliteiten op de pagina van je park. Kijk onder het kopje Sport & Spel.
Ik verblijf niet op jullie park. Mag ik dan wel komen zwemmen?
Dat verschilt per park. Vraag het even na bij het Service point van het door jou gewenste park. Contactgegevens van het Service point vind je via Aanreisinformatie.
Overig
Waar vind ik de contactgegevens van een park?
Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie of in de app onder Service & Contact.
Waar vind ik de plattegrond van het park?
De parkplattegrond vind je op de pagina van het park. Vul in het veld hieronder de parknaam in en kies de juiste parknaam in de grijze balk. Klik dan op Ga verder om op de pagina van je park te komen.
Kan ik op de parken en campings betalen met creditcard?
Ja, je kunt op alle Roompotparken betalen met Visa en Mastercard.
Kan ik met de auto het park op- en afrijden wanneer ik wil?
Op de meeste parken kun je van 07.00 uur tot 23.00 uur het park oprijden. Daarna houden we nachtrust. Sommige parken zijn autovrij. Hier kun je alleen op aankomst- en vertrekdagen met de auto het park op. Meer informatie over wanneer je met de auto het park op kan en openingstijden van het Service point vind je via Aanreisinformatie.
Kan ik met de auto het park op als ik geen keycard heb?
Ja hoor, druk bij de slagboom even op de intercom. Geef je naam en het nummer van je vakantieverblijf door en het Service point opent de slagboom voor je.
Kan ik iets laten bezorgen op het park waar ik verblijf?
Ja hoor, je kunt pakketjes en maaltijden laten bezorgen op het park. Is het park autovrij? Haal je maaltijd dan af bij de slagboom. Als het park niet autovrij is, kan de bezorger bij de slagboom het adres van je verblijf doorgeven via de intercom. Het Service point zal de slagboom dan openen zodat de bezorger het park op kan. Pakketjes kun je tijdens openingstijden laten bezorgen (en afhalen) bij het Service point. Laat dit wel altijd even vooraf weten aan het Service point.
Is het mogelijk om door een taxi opgehaald te worden bij mijn vakantieverblijf?
Ja, je mag op wisseldagen door een taxi of ander vervoer worden opgehaald of afgezet bij je vakantieverblijf. Dit kan natuurlijk alleen als het vakantieverblijf met de auto bereikbaar is. Ben je mindervalide of slecht ter been, dan mag je ook buiten wisseldagen worden afgezet of opgehaald bij je vakantieverblijf. De (taxi)chauffeur kan bij de slagboom je naam en vakantieverblijf doorgeven aan het Service point. Zij openen dan de slagboom.
Zijn campers op alle kampeerplekken toegestaan?
Nee, campers zijn alleen toegestaan op speciale camperplaatsen op het park. Deze vind je op de parkplattegrond.
Wat voor leuke dingen zijn er te zien en te doen in de buurt van het park?
Kijk eens bij onze Tips & Trips op de pagina van je park of in onze app. Bekijk de app als website. Je vindt de Tips & trips in de app onder In de omgeving. Download de Roompot app voor alle handige informatie tijdens verblijf. Niet ieder park staat in de app. Je kunt natuurlijk ook het Service point of de VVV om advies vragen voor activiteiten in de omgeving van het park.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.