Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Alle Nederlandse zwembaden zijn voorlopig gesloten. (Gezichts)behandelingen in de wellness gaan wel door vanaf 3 maart.
Let op: Onze Duitse parken zijn dicht tot en met 7 maart. Of ze daarna weer opengaan en of de zwembaden dan ook open zijn is nu nog niet bekend.
Mag ik met vrienden of familie in 1 woning verblijven?
Nederland
Je mag in Nederland met maximaal 1 persoon
uit een ander huishouden in 1 woning verblijven. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee. Als het om 1 huishouden gaat, geldt er geen beperking op het aantal mensen in een woning.
Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 1 persoon
ouder dan 12 jaar die geen deel uitmaakt van je huishouden? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.
Duitsland
De Duitse overheid heeft extra maatregelen genomen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Toeristische verblijven zijn tot en met 7 maart niet toegestaan.
Heb je een verblijf geboekt op een van onze Duitse parken met een aankomst van tot en met 7 maart? Dan kun je je verblijf omboeken naar een ander park of naar een latere datum. Dit kun je gewoon zelf doen via het omboekformulier.
Toch hulp nodig bij het invullen van het formulier of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met de Gastenservice.
Of je na 7 maart met meerdere huishoudens in dezelfde woning mag verblijven is nog niet bekend.
België
Je mag in België met maximaal 1 persoon uit een ander huishouden in 1 woning verblijven. Als het om 1 huishouden gaat, geldt er geen beperking op het aantal mensen in een woning.
Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 1 persoon die geen deel uitmaakt van je huishouden? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.
Welke maatregelen neemt Roompot om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen?
Op onze parken hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we gasten ook ter plaatse aan herinneren. Je vindt een uitgebreid overzicht van onze maatregelen op onze safe stay pagina. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van veelbezochte plekken en er zijn handgels beschikbaar.
Kan ik nog op vakantie ondanks het coronavirus (COVID-19)?
Dat ligt aan de bestemming van je vakantie. De meeste parken zijn open, meestal met wat aanpassingen vanwege de coronamaatregelen. Onze Duitse parken zijn gesloten tot en met 7 maart. De situatie kan van dag tot dag veranderen. Handige info vind je op onze corona-informatiepagina. Of bekijk direct ons meest actuele reisadvies.
Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?
Je kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via Mijn Roompot. Als je de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.
Heb je geen Mijn Roompot? Neem dan contact op met de Gastenservice. Zij helpen je graag met het wijzigen of annuleren van je extra's.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.