Bel ons op 0900-8810

(€ 0,20 p/m)

Vanuit Nederland kunt u ons bereiken op 0900-8810 (€ 0,20 per minuut), vanuit België op 02 669 81 91.

Bel mij terug

Wij bellen u terug tijdens de openingstijden van de gastenservice.

Verstuur

WhatsApp ons

Voeg 06 12 23 94 00 toe aan de contacten op uw smartphone en stel uw vraag via WhatsApp.

Contact

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Service

Makkelijk zelf online regelen

Regel uw vakantiezaken online via Mijn Roompot

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen

  • Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?

    Bij de meeste objecten dient u een waarborgsom te betalen. De waarborgsom of het restant daarvan wordt uiterlijk 7 dagen ná het vertrek teruggestort, mits uw rekeningnummer bij ons bekend is en de accommodatie/het privé-sanitair achtergelaten wordt conform onze (schoonmaak)voorschriften en er geen (schade)bedragen ter verrekening meer openstaan. Meer informatie over o.a. de waarborgsom vindt u in de algemene voorwaarden onderaan elke pagina.

  • Mag mijn huisdier mee op vakantie?

    In een aantal vakantieverblijven van Roompot Vakanties is uw huisdier van harte welkom met een maximum van 1 of 2 huisdieren per huis. Vraag hier naar bij de reservering, want ná reservering is het niet meer mogelijk een huisdier aan te melden. 

    Als u online boekt kunt u het aantal huisdieren ingeven bij de samenstelling van uw reisgezelschap. Er wordt dan automatisch een vakantieverblijf voor u geboekt waar een huisdier welkom is. De kosten voor het meenemen van huisdieren verschillen per park. In sommige gevallen betaalt u naast de kosten voor het huisdier ook een verplichte eindschoonmaak (tarief varieert).

    Op de Roompot campings (m.u.v. type strandveld op Camping Hunzedal) zijn huisdieren toegestaan (max 2).  Indien u een kampeerplaats boekt mag één huisdier gratis mee, voor het tweede huisdier betaalt u € 5,- per nacht.

  • Is bedlinnen inbegrepen bij mijn verblijf?

    Bij sommige parken komen er wel extra kosten bovenop de getoonde prijs. Zo worden er bij parken die geen eigendom zijn van Roompot Vakanties, maar wel door ons worden verhuurd, kosten voor het bedlinnen gerekend. U herkent deze parken aan het ‘Dit park wordt u aangeboden door’-logo rechtsboven op de pagina van het park. Een overzicht van alle parken waar deze kosten niet berekend worden, vindt u hier.

  • Wat is er aanwezig in het Kinder-Plus-Pakket?

    De inhoud van het Kinder-Plus-Pakket verschilt per park en per vakantieverblijf. Bekijk de specifieke details van het Kinder-Plus-Pakket.

Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat u zocht?

Onze gastenservice staat 7 dagen per week van 08.00 tot 21.00 uur voor u klaar

Online chat

Direct antwoord op uw vraag via de online chat

Momenteel is de gastenservice gesloten. Morgenochtend vanaf 08.00 staan we weer voor u klaar.

Start chat

Stuur een bericht met Whatsapp

Antwoord binnen 1 werkdag

06 - 12 23 94 00

Stel uw vraag via social media

Antwoord binnen 1 werkdag

Facebook Twitter

Bel met onze gastenservice

0900 - 8810

€ 0,20 p/m + de gebruikelijke belkosten van uw mobiele telefoon.

070 - 24 60 11

Vanuit België, € 0,15 p/m + de gebruikelijke belkosten van uw mobiele telefoon

Wij bellen u terug

Bel mij terug

Wij bellen u terug tijdens de openingstijden van de gastenservice.

Stel uw vraag via e-mail

Tussen 08.00 en 21.00 uur kunnen wij u sneller helpen via chat of telefoon.

Contactformulier

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Mariapolderseweg 1
4493 PH Kamperland

Postadres
Roompot Service
Postbus 12
4493 ZG Kamperland

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.