Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor je bewaard.

Service & Contact

Makkelijk zelf online regelen

Regel je vakantiezaken online via Mijn Roompot. Wijzig je boeking tot 28 dagen voor aankomst. Gratis!

Veelgestelde Vragen

  • Kan ik nog op vakantie ondanks het coronavirus (COVID-19)?

    Dat ligt aan de bestemming van je vakantie. De meeste parken zijn open, meestal met wat aanpassingen vanwege de coronamaatregelen. Onze Duitse parken zijn gesloten tot en met 28 maart. De situatie kan van dag tot dag veranderen. Handige info vind je op onze corona-informatiepagina. Of bekijk direct ons meest actuele reisadvies.
  • Mag ik met vrienden of familie in 1 woning verblijven?

    Nederland
    Je mag in Nederland met maximaal 1 persoon uit een ander huishouden in 1 woning verblijven. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee. Als het om 1 huishouden gaat, geldt er geen beperking op het aantal mensen in een woning.

    Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 1 persoon ouder dan 12 jaar die geen deel uitmaakt van je huishouden? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.

    Duitsland
    De Duitse overheid heeft extra maatregelen genomen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Toeristische verblijven zijn tot en met 28 maart niet toegestaan.

    Heb je een verblijf geboekt op een van onze Duitse parken met een aankomst van tot en met 28 maart? Dan kun je je verblijf omboeken naar een ander park of naar een latere datum. Dit kun je gewoon zelf doen via het omboekformulier.

    Toch hulp nodig bij het invullen van het formulier of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met de Gastenservice.

    Of je na 28 maart met meerdere huishoudens in dezelfde woning mag verblijven is nog niet bekend.

    België
    Je mag in België met maximaal 1 persoon uit een ander huishouden in 1 woning verblijven. Als het om 1 huishouden gaat, geldt er geen beperking op het aantal mensen in een woning.

    Bestaat je reisgezelschap uit meer dan 1 persoon die geen deel uitmaakt van je huishouden? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.




  • Kan ik mijn gekozen vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?

    Wijzigen kan gratis tot 28 dagen voor de aankomstdatum, daarna kun je niet meer wijzigen. Uiteraard kan wijzigen alleen als er nog beschikbare vakantieverblijven zijn. Deze kunnen natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval betaal je het verschil bij. Is je nieuwe vakantieverblijf goedkoper dan het oude verblijf, dan krijg je het verschil niet terug. Je kunt in veel gevallen wel je boeking aanvullen met handige extra’s en zo het verschil beperken. Neem contact op met onze Gastenservice om je wijziging door te geven, ze helpen je graag.

    Geldt er een negatief reisadvies voor de plek waar je naar toe wilt reizen of zijn de grenzen gesloten? Dan kun je zelfs tot één dag voor aankomst je boeking wijzigen.
  • Welke maatregelen neemt Roompot om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen?

    Op onze parken hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we gasten ook ter plaatse aan herinneren. Je vindt een uitgebreid overzicht van onze maatregelen op onze safe stay pagina. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van veelbezochte plekken en er zijn handgels beschikbaar.


  • Ik heb geen bevestiging van mijn boeking gekregen, wat nu?

    Je krijgt een bevestiging van je boeking op het e-mailadres dat je bij het boeken hebt ingevuld. Het kan zijn dat dit adres fout is of dat de bevestiging in je ongewenste e-mail is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze Gastenservice.
Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?

Wij staan voor je klaar en helpen je graag! Heb je een vraag over je boeking? Houd je reserveringsnummer bij de hand, dan kunnen wij je sneller helpen.

WhatsApp

Vanaf ma. 8 mrt 9:00 uur beantwoorden we je berichtjes.

0622167156

Facebook Messenger

Vanaf ma. 8 mrt 9:00 beantwoorden we je berichtjes.

Stuur een Messenger bericht

Telefoon

Vanaf ma. 8 mrt 9:00 uur kun je ons weer bellen.

(vanuit Nederland)

088 - 0444999 (gebruikelijke belkosten)

(vanuit België)

02 669 81 97 (gebruikelijke belkosten)

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Schuverweg 2
4462 HK Goes

Postadres
Roompot Service
Postbus 6
4460 AA Goes

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A