Inloggen in mijn Roompot-account lukt niet, wat nu?
Je kunt alleen inloggen met het e-mailadres waarmee je hebt geboekt. Soms helpt het als je je wachtwoord opnieuw instelt. Dit kun je doen door op Wachtwoord vergeten te klikken. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Help dit niet? Neem dan contact op met onze Gastenservice, zij lossen het graag voor je op.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Als Roompot ‘Landal’ wordt, waarom moet ik dan inloggen in ‘Mijn boekingen’ op de Roompot-pagina?
Voorlopig blijven roompot.nl en landal.nl beide nog bestaan, met ook nog twee achterliggende Mijn omgevingen. Om jouw Roompot-boeking te bekijken en beheren, ga je naar Mijn boekingen op de Roompot-pagina. Heb je geboekt op een Landal-park, dan ga je naar Mijn boekingen op de Landal-pagina. Gelukkig kan je vanaf vandaag wel inloggen met dezelfde gegevens. Op termijn brengen we dit allemaal naar één systeem, maar ook dat doen we stap voor stap.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ga naar Mijn Account en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Staan mijn oude boekingen ook nog steeds in Mijn boekingen?
Om je oude boekingen in Mijn boekingen op de Roompot-pagina te kunnen zien, is het belangrijk dat je een nieuw account aanmaakt met hetzelfde e-mailadres en achternaam als waarmee je je eerdere boeking(en) hebt gemaakt. Zodra je dat account hebt aangemaakt, worden je vorige Roompot-boekingen aan dat account gekoppeld. Je Landal boekingen blijven gewoon in Mijn boekingen op de Landal-pagina staan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al een Roompot account, op een ander e-mailadres. Kan ik die wijzigen?
Het e-mailadres van je Roompot-account kan je zelf wijzigen in je account. Wij zorgen ervoor dat je boekingen dan op dat mailadres blijven bestaan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe gaat Landal met mijn gegevens om?
Jouw privacy staat centraal. Daarom heb je dan ook zelf controle over wat we van jou mogen weten. Uitgebreide informatie hierover vind je in het privacy statement van Landal.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil liever geen account, wat nu?
Een boeking maken voor een Roompot- en Landal-park kan ook zonder een account. Wel is het zo dat je zonder account je boeking niet zelf kan bekijken of beheren. Ook kan je de services in de app niet gebruiken tijdens je vakantie, daarvoor moet je namelijk inloggen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord een foutmelding te zien?
Het kan zijn dat we je e-mailadres niet herkennen. Je kunt alleen een nieuw wachtwoord opvragen voor het e-mailadres dat bij jouw boeking hoort. Weet je zeker dat het e-mailadres klopt, maar blijft de foutmelding verschijnen? Neem dan even contact op met de Gastenservice. Zij bekijken hoe ze dit samen met jou kunnen oplossen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.