Aangepaste vakantieverblijven

Roompot Care begrijpt dat mensen met een functiebeperking graag vooraf willen weten of de vakantieaccommodatie ook echt toegankelijk voor hen is. Of de woning wel of niet voldoende toegankelijk is, is voor iedereen verschillend. Om deze reden wordt van elke aangepaste vakantieverblijven een uitgebreide checklist ingevuld, zodat je zelf kunt bepalen of de accommodatie geschikt is. 

Reserveren hulp & zorgmiddelen

Als je een vakantieverblijf hebt geboekt, kun je zorg en hulpmiddelen bijboeken met behulp van ons bijboekformulier.
Het ingevulde formulier wordt automatisch doorgezonden naar Roompot Care en Comfortzorg. Comfortzorg zal binnen 5 werkdagen contact met je opnemen om de aanvraag door te nemen. Indien Comfortzorg niet aan de aanvraag zal kunnen voldoen, kun je het geboekte vakantieverblijf kosteloos annuleren (Comfortzorg kan in 99,9% van de gevallen wel aan de aanvraag voldoen).

Heb je vragen of wil je vooraf een offerte ontvangen, dan kun je dat op het bijboekformulier aangeven onder “opmerkingen”.

Je kunt ook bellen met Comfortzorg om je aanvraag door te geven: 0900 234 1234 of een e-mail sturen naar vakantiemetzorg@comfortzorg.nl. Comfortzorg neemt ook dan binnen 5 werkdagen contact op. 

Je krijgt van Comfortzorg een bevestiging van je aanvraag met een factuur voor de bemiddelingskosten. Bij zorgaanvragen zal Comfortzorg  met jou en / of je huidige zorgaanbieder nagaan welke zorg geleverd moet worden tijdens de vakantie. Wellicht heb je bijzondere wensen, ook die zal Comfortzorg proberen te verwezenlijken. Je krijgt een persoonlijk vakantiezorgplan waarin alle benodigde gegevens staan.

Aangepaste vakantieverblijven

Enkele voorbeelden van aangepaste vakantieverblijven. Denk aan rolstoelvriendelijkheid, ruime kamers, leuningen in de douche en bij de wc's. Daarnaast kun je natuurlijk extra hulpmiddelen bijboeken om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken!

Bekijk al het aanbod met Caremogelijkheden