DG2 9SQ Dumfries
Bereikbaarheid
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats.
Het park biedt geen oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Goed om te weten
Let op: naast een officieel paspoort (een Europese identiteitskaart is niet voldoende) heb je vanaf 2 april 2025 een ETA (Electronic Travel Authorisation) nodig om het Verenigd Koninkrijk binnen te komen. Bekijk hier hoe je deze authorisatie aanvraagt en wat het kost.
In alle accommodaties kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Dit park is nog (deels) in aanbouw. Het kan dus zijn dat er op bepaalde plekken van het vakantiepark werkzaamheden worden verricht. Uiteraard doen we ons uiterste best om onze gasten hiervan zo weinig mogelijk overlast te laten ervaren.
Kinderbedlinnen is niet bij je verblijf inbegrepen, en ook niet aanwezig op het park.
Stopcontacten zijn in dit land anders dan wat je in Nederland gewend bent. Kijk hier wat voor stekker je nodig hebt en hoe je je reis verder voorbereidt.
Tuinhaard met houtblokken (te boeken bij aankomst in het resort of via het contactcenter, tegen betaling).
Faciliteiten en activiteiten
Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten

Veelgestelde vragen
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Roompot.nl naast de Roompot-vakantieparken ook de Landal-vakantieparken.
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Landal zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Landal-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Landal-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging.
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Roompot gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Landal, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Landal-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Onze mascotte Koos is niet aanwezig op de Landal-vakantieparken. Op de parken met een Kids Club woont wél zijn goede vriend Bollo, die ernaar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.