Voor een fijn bezoek op onze website gebruiken wij onder meer tracking cookies om de informatie beter aan te laten sluiten bij jouw persoonlijke interesses. Deze technologie mogen wij alleen gebruiken als jij bij ons aangeeft dat je cookies wilt. Je kunt de keuze later altijd weer wijzigen. Meer info vind je in onze cookie policy.
Hoe en wanneer krijg ik de keycard, pincode of sleutel van mijn verblijf?
Heeft je vakantieverblijf een pincodeslot, dan krijg je uiterlijk 1 dag voor aankomst de toegangscode per e-mail. Een keycard krijg je per post, uiterlijk 7 dagen voor aankomst. Als je binnen 7 dagen voor de aankomstdatum hebt geboekt, kun je de keycard bij de receptie afhalen.
Sleutel
Geen pincode of keycard ontvangen? Dan heeft je verblijf een slot met een sleutel. Deze krijg je bij de receptie tijdens het inchecken.
Kan ik op een andere dag aankomen dan online aangegeven wordt?
Je kunt altijd later aankomen dan de aankomstdatum die je hebt geboekt. Eerder vertrekken kan natuurlijk ook. De prijs blijft in beide gevallen hetzelfde.
Eerder aankomen dan geboekt? Neem contact op met onze Gastenservice over de mogelijkheden.
Mag ik op de dag van aankomst en vertrek gebruikmaken van de parkfaciliteiten?
Ja, je mag op de dag van aankomst en op de dag van vertrek de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt hierbij niet uit of je bent ingecheckt, je bent de hele dag welkom.
Parkhotel Bad Arcen
Tijdens een verblijf in Parkhotel Bad Arcen heb je alle dagen vrij toegang tot het Thermaalbad. Dit geldt ook op je aankomstdag vanaf 14.00 uur en nadat je hebt ingecheckt. Op de dag van je vertrek kun je na het uitchecken nog tot 12.30 uur genieten in het Thermaalbad.
Waar check ik in als de receptie gesloten is?
Als je een pincode of keycard van je verblijf hebt, is inchecken niet nodig. Je kunt dan op ieder gewenst tijdstip aankomen op het park.
Heb je geen pincode of keycard en verwacht je na sluitingstijd van de receptie aan te komen? Bespreek dit vooraf met de receptie, zij helpen je graag met een alternatief. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Ben je onverwacht na sluitingstijd van de receptie aangekomen? Meld je dan bij de intercom van het park of bel het noodnummer op de deur van de receptie.
Nachtrust
Tussen 23.00 uur en 07.00 uur geldt nachtrust op het park. Je kunt het park dan niet oprijden met de auto. Het kan natuurlijk gebeuren dat je onverwacht aankomt in deze uren. Neem dan alleen het hoognodige mee uit de auto en loop naar je vakantieverblijf.
Mag je inchecken als je niet de hoofdboeker bent?
Ja, als de hoofdboeker later aankomt dan de rest van het gezelschap, mag ook iemand anders inchecken. Geef dit vooraf wel even aan bij de receptie. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Mijn keycard werkt niet, wat moet ik nu doen?
Wat vervelend dat je keycard niet werkt. Je keycard werkt vanaf 15.00 uur automatisch. Heb je Early Check-in bijgeboekt en mag je om 12.00 uur je vakantieverblijf in? Laat je keycard dan eerst activeren bij de receptie. Is het later dan 15.00 uur en werkt je keycard niet? Ga dan ook even langs de receptie.
Hoe laat mag ik mijn vakantieverblijf in?
De precieze aankomst- en vertrektijden voor je vakantieverblijf staan in de bevestiging van je boeking. De meeste vakantieverblijven zijn vanaf 15.00 uur beschikbaar.
Early Check-in
Check je liever eerder in? Op sommige parken kun je hiervoor Early Check-in bijboeken. Dan kun je om 12.00 uur al in je vakantieverblijf. Of dit mogelijk is voor jouw vakantieverblijf, zie je op Mijn Roompot onder Handig. Bijboeken van een Early Check-in kan tot 3 weken voor aankomst. Is je vakantieverblijf voor je komst niet bezet, dan kun je de laatste 2 dagen voor aankomst ook een Early Check-in bijboeken.
Faciliteiten
Natuurlijk mag je op de dag van aankomst al de hele dag gebruikmaken van de faciliteiten op het park. Het maakt niet uit of je bent ingecheckt, je bent de hele dag welkom.
Hoe laat moet ik mijn vakantieverblijf verlaten?
De aankomst- en vertrektijden voor je vakantieverblijf staan in de bevestiging van je boeking. Meestal moet je het verblijf om 10.00 uur hebben verlaten. De kampeerplaatsen hoef je pas om 11.00 uur te verlaten. Specifieke vertrektijden van een park vind je via Aanreisinformatie.
Uitchecken
Klaar voor vertrek? Trek de deur achter je dicht en laat je keycard achter in de brievenbus bij de uitgang van het park. Heb je een sleutel? Geef deze dan even af bij de receptie.
Waar moet ik mijn keycard of sleutel inleveren als de receptie gesloten is?
Laat je sleutel achter in de brievenbus bij de receptie. Keycards mag je hier ook achterlaten. Dan kunnen ze opnieuw worden gebruikt. Bij keycards is het achterlaten niet verplicht. Uitchecken hoeft niet, de werking van de keycards stopt automatisch.
In en tijdens uw verblijf
Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?
Op de pagina van je vakantieverblijf staat wat er in je verblijf aanwezig is, bijvoorbeeld een koffiezetapparaat of een oven. Er is standaard een complete inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het verblijf geschikt is. Als er voor jouw park een inventarislijst beschikbaar is, vind je deze op de pagina van jouw park onder Adres & Reisinfo. Adres & Reisinfo van een park vind je via Aanreisinformatie.
Welke tv-zenders zijn er beschikbaar in de vakantiehuizen?
Onze tv’s hebben een standaard zenderpakket. De precieze zenders verschillen per park. Wil je weten of een specifieke zender ontvangen wordt? Dan helpt de receptie je graag. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?
Per vakantieverblijf kan het soort bed verschillen. Er zijn eenpersoonsbedden, tweepersoonsbedden, boxspringbedden en stapelbedden. Welk soort bed in jouw vakantieverblijf staat, vind je bij de Voorzieningen van het vakantieverblijf. Ga eerst naar het juiste park en kies daar jouw vakantieverblijf. In de meeste accommodaties staan eenpersoonsbedden van 90 cm breed en 200 cm lang. Heeft je vakantieverblijf het kenmerk Extra lange bedden? Dan hebben alle bedden in de woning een afmeting van 90x210 cm. In alle vakantieverblijven zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.
Waar vind ik tijdens mijn verblijf belangrijke telefoonnummers?
Bekijk belangrijke telefoonnummers op de parksite(app) van je park, onder Service & Contact. Heeft jouw park geen parksite? Vraag de telefoonnummers dan op bij de receptie. Op sommige parken hangt buiten bij de receptie een lijst met alle belangrijke telefoonnummers.
Waar vind ik de handleidingen van apparaten in mijn vakantieverblijf?
Je vindt de handleidingen in de infomap van je vakantieverblijf. Ligt er geen infomap in je vakantieverblijf? Dan vind je de handleidingen op de parksite van jouw park, door de parknaam in te vullen. Kijk bij Meer onder Handleidingen voor alle actuele handleidingen van de elektrische apparaten in je vakantieverblijf. Soms staan de handleidingen bij Meer onder Praktische informatie. De receptie kan de handleidingen voor je uitprinten, als je dat fijn vindt.
Is er gratis wifi in mijn vakantieverblijf?
Dit verschilt per park én per vakantieverblijf. Deze informatie staat onder Faciliteiten op de pagina van je park en onder Voorzieningen op de pagina van je vakantieverblijf. Op de meeste parken is gratis wifi en staat de wifi-code op een keukenkastje. Soms betaal je wel voor wifi, de kosten hiervan verschillen per park.
Is er bij alle vakantieverblijven parkeermogelijkheid?
Nee, sommige parken zijn autovrij of hebben autovrije gedeeltes. Welke parkeermogelijkheid er bij jouw vakantieverblijf is, staat onder Voorzieningen op de pagina van je verblijf. Zo kan er een parkeergelegenheid bij of nabij je vakantieverblijf zijn. Nabij je vakantieverblijf betekend dat je op de algemene parkeerplaats van het park kunt parkeren.
Is er geen parkeermogelijkheid bij je vakantieverblijf of krijg je bezoek? Er kan meestal gratis worden geparkeerd op de algemene parkeerplaats van het park. Meer informatie over waar je kunt parkeren op het park vind je via Aanreisinformatie.
Elektrische auto
Wil je weten of er een oplaadpunt voor je elektrische auto op het park is? Kijk dan bij Faciliteiten op de pagina van je park of op de parkplattegrond.
Invaliden
Heb je een invalideparkeerkaart? Dan mag je bij je vakantieverblijf parkeren, als dit mogelijk is.
Mag mijn huisdier mee op vakantie?
Ja, in de meeste gevallen wel. Op onze vakantieparken en campings is je hond, kat of een van deze gekooide huisdieren welkom: konijn, hamster, cavia, fret, vogel, muis of rat. Reptielen zijn niet toegestaan.
In een deel van onze vakantieverblijven mag je 1 of 2 huisdier(en) meenemen. Staat er Huisdieren welkom bij de Voorzieningen van je gewenste vakantieverblijf? Dan mag het. Je vindt deze verblijven door Huisdier(en) aan te vinken bij Wie gaat er mee? in de Zoek & Boek.
Geef bij het boeken altijd even aan dat je een huisdier meeneemt. Bij een online boeking doe je dit in Stap 1 Je Reisgezelschap. Neem voor het aanmelden van andere huisdieren of hulphonden contact op met onze Gastenservice.
Wil je na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het dan even weten aan de Gastenservice. Zij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.
Hoeveel honden of andere huisdieren zijn toegestaan in mijn vakantieverblijf?
In de meeste vakantieverblijven zijn 1 of 2 honden of andere huisdieren toegestaan. Neem contact op met de receptie als je zeker wilt weten hoeveel huisdieren zijn toegestaan in het vakantieverblijf van je voorkeur. Contactgegevens van een park vind je via Aanreisinformatie.
Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?
Voor honden en katten betaal je een toeslag per dier per nacht. Voor andere, gekooide huisdieren zoals een vogel, cavia, fret, rat, muis, of hamster hoef je geen toeslag te betalen.
Voor alle dieren geldt een verplichte eindschoonmaak, behalve als deze al standaard is inbegrepen in de prijs van je verblijf. Maak je gebruik van een actie waarbij de eindschoonmaak extra voordelig wordt aangeboden? Dan betaal je het oorspronkelijke bedrag van de eindschoonmaak.
De prijs van de huisdiertoeslag en eindschoonmaak verschilt per park. Je vindt deze prijzen tijdens het boeken in je prijsoverzicht. Op onze campings mag je maximaal 2 huisdieren meenemen per kampeerverblijf. Het meebrengen van één huisdier is gratis. Voor een tweede huisdier betaal je een toeslag van € 5,50 per nacht.
Wat is het maximumaantal personen van mijn vakantieverblijf?
Om de veiligheid en het comfort van gasten te verzekeren mag in ieder vakantieverblijf een maximumaantal personen overnachten. Dit aantal vind je op de pagina van je vakantieverblijf, bovenaan bij de foto.
In sommige vakantieverblijven mag je bovenop het maximumaantal personen nog 1 of 2 baby’s (0 t/m 2 jaar) meenemen. Je betaalt dan ook toeristenbelasting voor de baby(‘s). Geef tijdens het boeken aan ons door of je met 1 of 2 baby’s extra komt. Er is namelijk niet in alle vakantieverblijven plaats voor een (extra) kinderbed.
Tijdens mijn verblijf verandert het aantal personen, wat moet ik doen?
Blijven er meer mensen slapen? Geef dit even door aan de receptie en betaal direct voor hun verblijf. Voor gasten hoef je alleen de standaard toeristenbelasting te betalen. Er mogen niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is. Blijven er minder mensen slapen dan waarvoor je hebt geboekt? Meld dit dan bij receptie tijdens het uitchecken. Teveel betaalde bedragen storten we binnen 7 dagen terug.
Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?
Op al onze vakantieparken en campings mag je barbecueën. Uiteraard alleen buiten bij je eigen vakantieverblijf en met een emmer water bij de hand. Barbecueën mag niet op het balkon van een hotelkamer of appartement.
Bij extreme droogte of harde wind kan een vakantiepark of camping besluiten barbecueën tijdelijk niet toe te staan.
Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?
Ja, gezellig! Vergeet niet je bezoek vooraf even aan te melden bij de receptie.
Blijven slapen mag ook. Op voorwaarde dat er niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is. Voor gasten hoef je naast de standaard toeristenbelasting, niets extra’s te betalen.
Wel is op sommige parken de huur van bedlinnen altijd verplicht, ook voor je gasten.
Kan ik een barbecue huren?
Op sommige parken kun je een barbecue huren. Neem contact op met de parkreceptie, om na te vragen of dit bij jouw park mogelijk is. Voor het telefoonnummer van de parkreceptie, vul je de parknaam in. Je komt dan direct bij de Adres en Reisinfo van het juiste park.
Barbecuepakket
Veel van onze vakantieparken bieden barbecuepakketten aan. Hierin zit naast vlees, salades en stokbrood, ook standaard een wegwerpbarbecue. Wel zo makkelijk. In Mijn Roompot kun je tot een dag voor aankomst zo’n barbecuepakket bijboeken. Tijdens je vakantie kun je hiervoor terecht bij de receptie. Wees wel op tijd, barbecuepakketten kunnen alleen worden besteld tot een dag voor gebruik.
Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.