Contact

Kunnen we u ergens mee helpen? Bekijk de veelgestelde vragen. Of neem contact op met de gastenservice.

  • Chat

    Sorry, we zijn even offline.

    Start chat
  • WhatsApp

    Tot 21:00 uur beantwoorden we uw appjes.

    06 22 16 71 56
  • Facebook Messenger

    Tot 21:00 uur beantwoorden we uw berichtjes.

    Facebook
  • Telefoon

    Tot 21:00 uur kunt u ons bellen.

    (gebruikelijke belkosten)

    Vanuit Nederland: 088 - 0444 999 Vanuit Belgiƫ: 02 669 81 98

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Voorwaarden Roompot VakantieCard

1. VakantieCard

De VakantieCard is een persoonlijke kaart met praktische en financiële vakantievoordelen. Op de VakantieCard staan de door u bijgeboekte extra’s*. Eenmaal op vakantie kunt u door middel van het aanbieden van de kaart de extra’s eenvoudig laten afschrijven bij de horecafaciliteiten en sport & animatie. In de supermarkt en de fietsverhuur is het niet mogelijk om met de VakantieCard te betalen. Op Mijn Roompot, uw persoonlijke pagina, kunt u zien wat de inhoud van uw VakantieCard is.

* Met uitzondering van praktische extra’s (zoals beddengoed en schoonmaak) en fietsen.

2. Horecavouchers

Vooraf horecavouchers besteld? Met de VakantieCard kunt u nu elk gewenst bedrag besteden totdat het totale saldo is bereikt. Let op: het tegoed van een horecavoucher is niet inwisselbaar voor geld. Eventueel openstaand tegoed kunt u wel meenemen naar uw volgende Roompot vakantie. Onder punt 6 vindt u de deelnemende parken.

3. Bewaar de VakantieCard goed

De VakantieCard is op diverse Roompot parken te gebruiken (een overzicht van deelnemende parken vindt u onder punt 6). Het is belangrijk om uw VakantieCard te bewaren, omdat een eventueel openstaand tegoed meegenomen kan worden naar een volgend verblijf. Dit geldt alleen voor “geldelijke” horecategoeden. Alle overige bijgeboekte producten (ook als deze onderdeel zijn van een arrangement) zijn alleen geldig voor die specifieke reservering en kunnen niet meegenomen worden naar een volgend verblijf.

4. VakantieCard verloren of gestolen

Wanneer u uw VakantieCard bent verloren of wanneer deze is gestolen, kunt u tijdens uw vakantie een nieuwe VakantieCard bij de receptie aanvragen. De oude zal dan direct worden geblokkeerd. Indien dit ná uw vakantie gebeurt, kunt u de kaart laten blokkeren en wanneer u een volgend verblijf boekt kunt u op Mijn Roompot een nieuwe VakantieCard aanvragen. Een aantal dagen voor aankomst van uw volgend verblijf sturen wij u een nieuwe VakantieCard toe. De inhoud van uw VakantieCard blijft staan.

5. Grote groepen

Per boeking sturen wij één VakantieCard toe. Indien u met een grote groep bent, kunt u bij de receptie een extra VakantieCard aanvragen. De hoofdboeker blijft verantwoordelijk voor de kaarten en de inhoud daarvan.

6. Deelnemende parken

  • Boomhiemke
  • Bospark ’t Wolfsven
  • Bospark De Schaapskooi
  • Bospark Lunsbergen
  • Camping De Zandput (m.u.v. het strandpaviljoen)
  • Camping Dishoek
  • Cape Helius
  • De Katjeskelder
  • De Soeten Haert
  • Ferienresort Bad Bentheim
  • Ferienresort Cochem
  • Hof Domburg
  • Vakantiepark Hunzedal
  • Hunzepark
  • Klein Vink
  • Kustpark Egmond aan Zee
  • Kustpark Texel
  • Noordzee Résidence Cadzand-Bad
  • Noordzee Résidence De Banjaard
  • Parkhotel Bad Arcen
  • Residence Klein Vink
  • Roompot Beach Resort
  • Strandpark Duynhille
  • Vakantiepark Callassande
  • Vakantiepark Kijkduin
  • Vakantiepark Aquadelta
  • Weerterbergen