Contact

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan u van ons gewend bent. Bekijk hier de veelgestelde vragen.


Voor vragen over aankomsten tot en met 1 juni 2020 kunt u nu contact opnemen. Voor aankomsten vanaf 2 juni verzoeken wij u op een later moment contact op te nemen.


Valt uw vakantie in de periode tot 1 juni en wilt u uw vakantie verzetten? Vraag dan direct een recreatie-voucher aan.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Zakelijk

    Bedrijven

    • Ik heb een bedrijf en wil mijn product of dienst aanbieden aan Roompot. Waar kan ik terecht?

    • Is het mogelijk als bedrijf te boeken voor mijn medewerkers?

    • Is het mogelijk een kostenoverzicht met btw-nummer te ontvangen?

    • Hoe wijzig ik mijn boeking die ik heb gemaakt via Roompot Business?

    • Hoe boek ik voor een grote groep of evenement?

    Eigenaren

    • Waar vind ik meer informatie over het kopen van een vakantieverblijf?

    • Ik ben eigenaar van een vakantieverblijf. Waar kan ik terecht met mijn vragen?

    • Hoe verkoop ik mijn vakantieverblijf?

    Touroperators

    • Waar kan ik als aanbieder van Roompotvakanties een boeking wijzigen of annuleren?

    • Ik ben aanbieder van onder andere Roompotvakanties. Waar kan ik terecht om de beschikbaarheid te controleren?

    Overig

    • Hoe solliciteer ik voor een baan of stage bij Roompot?

    • Doet Roompot aan sponsoring?

    • Waar kan ik mijn vraag aan de directie van Roompot naartoe sturen?

    • Hoe boek ik voor een langere periode?

Contact met een medewerker

Wij staan 7 dagen per week voor u klaar. Tijdens de feestdagen gelden afwijkende openingstijden.

Geef uw mening

Help ons met het verbeteren van de website. Uw mening telt!

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.