Adres en reisinformatie

Adres

Cape Helius

Nieuwe Zeedijk 1
3221 LZ Hellevoetsluis
Zuid-Holland
Nederland
+31 (0)181 - 330160

Reisinfo

Algemeen

Parkeren

Je kunt je auto parkeren bij je vakantieverblijf. Het is alleen toegestaan om te parkeren in de daarvoor bestemde vakken. 

Oplaadpunt elektrische auto's

Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar. 

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan moet je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in je vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Vrienden en familie zijn van harte welkom. Overdag visite ontvangen is mogelijk tussen 8.00 en 23.00 uur. Blijft het bezoek na 23.00 uur? Dan dienen zij aangemeld te worden bij het Service point. Dagbezoekers kunnen hun vervoermiddel buiten het terrein parkeren.

Toegang zwemparadijs

Alle gasten hebben gratis toegang tot zwemparadijs De Roompot in Kamperland. Wanneer je in het bezit bent van een Keycard kan je hiermee tijdens openingsuren je toegangskaarten verkrijgen. Wanneer je niet in het bezit bent van een Keycard kan je je toegangskaarten ophalen bij het Service point. De toegangskaarten zijn geldig tijdens je vakantie en worden slechts eenmaal verstrekt. Kinderen t/m 4 jaar ontvangen geen kaart. Je toegangskaarten zijn 4 uur na entree weer geldig.

Aankomst

Je kunt je accommodatie vanaf 16.00 uur betrekken. Heb je een hotelkamer geboekt? Deze is vanaf 14.00 uur beschikbaar. Ons Service point is 24 uur per dag geopend. Onze collega's van het Service point verwelkomen je graag tussen 08.00 en 23.00 uur. Na 23.00 uur kan er ingecheckt worden bij de nachtportier. Indien je niet binnen de bovengenoemde openingstijden kunt aanreizen, verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0031 (0)181 330 160.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd er rekening mee dat je vóór 18.00 uur arriveert als je arrangement al op de aankomstdag begint.

Toegang park/vakantieverblijf

Bij aankomst kan je automatisch inchecken met de thuisgestuurde Keycard. Gebruik de Keycard om de slagboom te openen. Als de slagboom opent, ben je automatisch ingecheckt op het park en kan je doorrijden naar je vakantieverblijf. Hier kan je de Keycard gebruiken als sleutel van je verblijf.

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot je vakantieverblijf
  • toegang tot het park
  • toegang tot zwemparadijs De Roompot in Kamperland
  • legitimatie op het park

De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij je onmiddellijk ons Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto of in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons.

Huurders van een appartement kunnen zich melden op het Service point bij de hoofdingang. Op vertoon van je bevestiging ontvang je de sleutel van je appartement.

Wifi

Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek & administratieve afhandeling

Vertrek

Je wordt verzocht op de vertrekdag vóór 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Verblijf je in een hotelkamer, dan dien je deze om uiterlijk 11.00 uur te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Je vakantieverblijf netjes achterlaten

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

Mijn Roompot

Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!

Bekijk je boeking

Roompot app

Laat de voorpret vast beginnen en zie alle ins en outs van dit park! Download de Roompot App hier.

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.