Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor je bewaard.

Coronavirus

    Coronavirus

    • Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

    • Welke maatregelen neemt Roompot om verspreiding te voorkomen?

    • Wat betekent de Belgische Code Oranje voor 3 Nederlandse provincies?

    • Zijn alle vakantieparken van Roompot open?

    • Mag ik met vrienden of familie in 1 woning verblijven?

    • Is het zwembad open?

    • Is Koos Konijn op het park aanwezig?

    • Ik heb een vakantie geboekt met een aankomstdatum na 1 juni. Kan ik de betaling van de volgende termijnbetaling(en) uitstellen?

    • Ik wil omboeken voor een aankomst na 1 juni/deze zomer. Kan dat?

    • Wat is de recreatie-voucher?

    • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    • Wat zijn de voordelen van de recreatie-voucher?

    • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher?

    • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in één keer besteden?

    • Ik heb een recreatie-voucher aangevraagd, maar heb er nog geen ontvangen. Wanneer kan ik de voucher verwachten?

    • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    • Ik heb met mijn recreatie-voucher precies dezelfde vakantie in 2021 geboekt, als de oorspronkelijke reis in 2020. De prijs van deze vakantie in 2021 is een stuk hoger. Hebben jullie de prijzen verhoogd?

    • Kan ik de recreatie-voucher voor meerdere boekingen gebruiken?

    • Hebben jullie er rekening mee gehouden dat de meivakantie volgend jaar later valt?

    • Mag ik mijn recreatie-voucher gebruiken op mijn boeking in juli?

    • Kan ik de recreatie-voucher gebruiken voor een boeking die ik al had gemaakt?

    • Ik heb mijn recreatie-voucher nog niet ontvangen, maar wel aangevraagd. Ik wil alvast omboeken, want straks is alles volgeboekt.

    • De link in mijn e-mail om de recreatie-voucher te verzilveren werkt niet. Wat moet ik doen?

    • Ik heb een recreatie-voucher aangevraagd, maar heb me bedacht. Ik zou toch naar het park willen gaan. Kan dat nog?

    • Ik ben pas verhuisd en heb nog geen recreatie-voucher ontvangen. Klopt mijn adres bij jullie?

    • Ik ga voor 30 september 2021 niet meer op vakantie. Kunnen jullie me de (rest)waarde van de recreatie-voucher uitbetalen?

    • Kan ik de recreatie-voucher aan iemand anders geven?

    • Kan ik de recreatie-voucher inwisselen voor een cadeaubon? Ik wil hem aan iemand schenken.

    • Wanneer ik op de link in de e-mail met de recreatie-voucher klik, zie ik het gewenste park niet verschijnen. Wat moet ik nu doen?

    • Ik heb de recreatie-voucher al deels gebruikt. Kunnen jullie mij zeggen welk tegoed er nog op staat?

    • De recreatie-voucher die ik heb ontvangen is alleen ter waarde van de eerste betaling terwijl ik net een tweede betaling heb gedaan. Hoe kan dit en wordt dit nog verrekend?

    • Ik ben mijn recreatie-voucher kwijt. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen?

    • Ik heb al een nieuwe vakantie geboekt met de recreatie-voucher. Nu wil ik er nog extra’s aan toevoegen. Kan ik die met de recreatie-voucher betalen?

    • Kan ik een Loyalty-cheque en de recreatie-voucher gebruiken voor een boeking?

    • Kan ik een Vakantiecadeau van Roompot en de recreatie-voucher gebruiken voor een boeking?

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.