Goed om te weten Het is druk op ons Contact Center, het kan hierdoor wat langer duren voordat je iemand spreekt. Bekijk eerst de veelgestelde vragen om een antwoord te vinden op je vraag.

Wil je je boeking betalen en zie je je boeking niet in je account? Log uit op de website en ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account.

Regel het eenvoudig en snel zelf

Inloggen
Boeking bekijken
Boeking annuleren
Extra's toevoegen
Reisgezelschap wijzigen
Boeking betalen

Top 5 vragen

Ik kan mijn gemaakte boeking niet (meer) zien, wat moet ik doen?

Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen.

Lukt het niet om in te loggen en wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking.

Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.

Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je contact met ons opneemt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil betalen maar ik zie mijn boeking niet, wat moet ik doen?
Log uit op de website. Ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account. Dan kun je je betaling in orde maken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de contactgegevens van het park?
Het adres en alle overige contactgegevens van het park vind je op de pagina Parkinfo van het desbetreffende park. Je vind alle contactgegevens ook in de app. Let op: niet alle parken staan in de app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht om een aanbetaling te doen?

Dat hangt af van wanneer je boekt. Boek je meer dan 70 dagen van tevoren? Dan kun je kiezen:

  • Betaal het hele bedrag in één keer (binnen 14 dagen na boeken), of
  • Betaal 50% aan en de rest uiterlijk 56 dagen voor aankomst.

Maak je geen keuze? Dan zetten we je betaling automatisch op aanbetaling. Wil je toch in één keer betalen? Dat kan altijd via Mijn boekingen. Je kunt daarna niet meer wisselen naar betalen in termijnen.

Boek je binnen 56 dagen voor aankomst?

Dan ben je wél verplicht om het hele bedrag in één keer te betalen, direct of binnen 14 dagen (afhankelijk van je aankomstdatum). Er is dan geen aanbetaling meer mogelijk.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe annuleer ik een boeking?
Je kunt je boeking annuleren via Mijn boekingen. Lees onze annuleringsvoorwaarden goed door voordat je annuleert, want dit is niet altijd kosteloos. Soms is annuleren niet nodig en kun je de vakantie wijzigen. Je leest er alles over op de speciale omboekgarantie-pagina.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Waar kunnen we je mee helpen?

Aankomst & verblijf Op het park Schoonmaak & bedlinnen Wijzigen & annuleren Betalingen Klachten Nieuwsbrief Boeken Mijn account Overig Zakelijk

Heb je nog vragen?

Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Verzoek doorgeven
Geef het hier snel aan ons door

Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?

Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. Een van onze medewerkers helpt je graag persoonlijk verder.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur


Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op roompot.com

Eenvoudig zelf regelen

Dit regel je eenvoudig zelf in jouw account.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur



Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op Roompot.com.
Kijk voor alle info in de Roompot-app Handig voor en tijdens jouw verblijf

Adresgegevens

Hoofdkantoor Amsterdam

Bezoekadres
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam
Postadres
Postbus 15307
1001 MH Amsterdam

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Norwich

Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk