Wil je je boeking betalen en zie je je boeking niet in je account? Log uit op de website en ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account.
Regel het eenvoudig en snel zelf
Top 5 vragen
Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen. Heb je een e-mail van ons gekregen over je account? Volg dan de instructies uit de mail.
Door de overgang naar een nieuwe website en nieuw systeem is het mogelijk dat je je boeking tijdelijk niet ziet in je account. Dit komt door een technische fout. We beseffen ons dat dit heel vervelend is en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Je hoeft niets te doen, je boeking staat nog gewoon goed in ons systeem.
Wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking. Ben je nog ingelogd? Log dan eerst uit en volg dan de bovenstaande stappen.
Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.
Wil je graag geholpen worden? Vul dan het formulier Ik kan mijn boeking niet zien via de button hieronder in en laat je e-mailadres en boekingsnummer achter. We helpen je dan graag verder en nemen snel contact met je op.
Boekingen met aankomst binnen 3 dagen
Mis je je boeking in je account en is je aankomst binnen 3 dagen? Dan vragen wij je om ons even te bellen, zodat we je verder kunnen helpen.
Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je het formulier invult of contact met ons opneemt.
Eerdere boekingen
Eerdere boekingen (waarvan je al bent uitgecheckt) zijn tijdelijk niet zichtbaar in je account. We werken aan een oplossing en verwachten dat deze boekingen binnen ongeveer twee weken weer beschikbaar zijn. Zou je op een later moment nog eens willen kijken?
Dat hangt af van wanneer je boekt. Boek je meer dan 70 dagen van tevoren? Dan kun je kiezen:
- Betaal het hele bedrag in één keer (binnen 14 dagen na boeken), of
- Betaal 50% aan en de rest uiterlijk 56 dagen voor aankomst.
Maak je geen keuze? Dan zetten we je betaling automatisch op aanbetaling. Wil je toch in één keer betalen? Dat kan altijd via Mijn boekingen. Je kunt daarna niet meer wisselen naar betalen in termijnen.
Boek je binnen 56 dagen voor aankomst?
Dan ben je wél verplicht om het hele bedrag in één keer te betalen, direct of binnen 14 dagen (afhankelijk van je aankomstdatum). Er is dan geen aanbetaling meer mogelijk.
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je nog vragen?
Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?
Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op roompot.com.
Eenvoudig zelf regelen
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op Roompot.com.


Adresgegevens
Hoofdkantoor Amsterdam
Bezoekadres1097 DN Amsterdam
+31 (0) 88 205 95 95
(Geopend van maandag - vrijdag van 07:00 tot 20:00 uur, niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
1001 MH Amsterdam
Kantoor Zwolle
Bezoekadres8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
8004 DE Zwolle
GmbH Trier
BezoekadresDE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730
Kantoor Varde
BezoekadresDk - 6800 Varde
Danmark
Kantoor Norwich
BezoekadresQueen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk