Mijn boekingen
Sinds 2023 vormen Roompot en Landal één organisatie. Daarom worden op Roompot.nl zowel de vakantieparken van Roompot als die van Landal aangeboden. Wanneer je via Roompot een Landal-park boekt, vind je je boeking terug in de Mijn boekingen-omgeving op Landal.nl.
Jouw privacy staat bij beide merken centraal. Daarom heb je dan ook zelf controle over wat we van jou mogen weten. Uitgebreide informatie hierover vind je in ons privacy statement.
Over mijn Roompot-account
Wil je je gegevens laten verwijderen? Vermeld dan duidelijk in jouw verzoek welke gegevens je wilt laten verwijderen.
Goed om te weten: voor sommige gegevens geldt een wettelijke bewaartermijn. We kunnen daarom niet altijd (direct) aan jouw verzoek voldoen. Als dit het geval is, laten we dat aan je weten.
In mijn Roompot-account
Huisdieren
Ook huisdieren toevoegen aan of verwijderen uit je boeking is mogelijk via jouw account.
Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen. Heb je een e-mail van ons gekregen over je account? Volg dan de instructies uit de mail.
Door de overgang naar een nieuwe website en nieuw systeem is het mogelijk dat je je boeking tijdelijk niet ziet in je account. Dit komt door een technische fout. We beseffen ons dat dit heel vervelend is en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Je hoeft niets te doen, je boeking staat nog gewoon goed in ons systeem.
Wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking. Ben je nog ingelogd? Log dan eerst uit en volg dan de bovenstaande stappen.
Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.
Boekingen met aankomst binnen 7 dagen
Mis je je boeking in je account en is je aankomst binnen 7 dagen? Dan vragen wij je om ons even te bellen, zodat we je verder kunnen helpen.
Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je contact met ons opneemt.
Eerdere boekingen
Eerdere boekingen (waarvan je al bent uitgecheckt) zijn tijdelijk niet zichtbaar in je account. We werken aan een oplossing en verwachten dat deze boekingen binnen ongeveer twee weken weer beschikbaar zijn. Zou je op een later moment nog eens willen kijken?