Bel ons op 0900-8810

(€ 0,20 p/m)

Vanuit Nederland kunt u ons bereiken op 0900-8810 (€ 0,20 per minuut), vanuit België op 070-24 60 11 (€ 0,15 per minuut).

Bel mij terug

Wij bellen u terug tijdens de openingstijden van de gastenservice.

Verstuur
checkmark

WhatsApp ons

Voeg 06 12 23 94 00 toe aan de contacten op uw smartphone en stel uw vraag via WhatsApp.

Gastenservice

Vandaag geopend tot 22:00 uur

Mijn Roompot

Inhoud

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen of een nieuw e-mailadres opgeven?

Klik in Mijn Roompot bovenaan in het menu op het tabblad ‘Mijn gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig' bij de gegevens die u wilt wijzigen.

Hoe kan ik 'Mijn Roompot' toevoegen aan mijn favorieten of een bladwijzer aanmaken?

Indien u gebruik maakt van Internet Explorer:
U kunt het inlogscherm van Mijn Roompot toevoegen aan uw favorieten. U kunt nooit rechtstreeks naar een specifieke pagina binnen Mijn Roompot gaan, omdat u altijd eerst moet inloggen. Voeg dus het inlogscherm van Mijn Roompot als volgt toe aan uw favorieten:
- Ga naar het inlogscherm van Mijn Roompot.
- Klik in het scherm op uw rechtermuisknop.
- Kies voor 'toevoegen aan uw favorieten'. Geef als naam bijvoorbeeld op 'Inloggen Mijn Roompot'
- Klik vervolgens op OK. U heeft het inlogscherm van Mijn Roompot nu toegevoegd aan uw favorieten.

Indien u gebruik maakt van Mozilla Firefox:
U kunt een bladwijzer aanmaken voor Mijn Roompot. U kunt nooit rechtstreeks naar een specifieke pagina binnen Mijn Roompot gaan, omdat u altijd eerst moet inloggen. Maak als volgt een bladwijzer aan voor Mijn Roompot:
- Ga naar het inlogscherm van Mijn Roompot.
- Klik in het scherm op uw rechtermuisknop.
- Kies voor 'toevoegen aan uw favorieten'. Geef als naam bijvoorbeeld 'Inloggen Mijn Roompot' U heeft nu een bladwijzer van het inlog-scherm van Mijn Roompot gemaakt.

Hoe log ik uit?

Op elke pagina van Mijn Roompot staat in het midden 'log uit'. Wanneer u hierop klikt bent u uitgelogd.

Hoe log ik in op Mijn Roompot?

Om in te kunnen loggen op Mijn Roompot dient u Mijn Roompot eerst te activeren. Dit doet u middels de link en het wachtwoord die u per e-mail toegestuurd heeft gekregen na het boeken van een vakantie bij ons. Na activatie kunt u inloggen met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord via Mijn Roompot.

Hoe veilig is Mijn Roompot en wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Roompot Vakanties zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. De privacy van gevoelige gegevens wordt optimaal gewaarborgd door alle gegevens versleuteld over het internet te versturen. Meer informatie over het privacybeleid van Roompot Vakanties vindt u onder het kopje Privacy onder aan elke pagina.

Hoe vraag ik Mijn Roompot aan?

Indien u een vakantie bij ons geboekt heeft en uw e-mailadres heeft doorgegeven, krijgt u van ons een e-mail. Hierin vindt u de link waarmee u Mijn Roompot kunt activeren.

Ik ben verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adresgegeven?

Klik in Mijn Roompot bovenaan in het menu op het tabblad ‘Mijn gegevens’. Klik vervolgens op ‘wijzig' bij de gegevens die u wilt wijzigen.

Ik wil Mijn Roompot aanvragen, maar ik krijg een melding dat ik hiervoor al codes heb. Wat moet ik doen?

Om in te kunnen loggen op Mijn Roompot heeft u een gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord nodig. Eerder heeft u een activeringslink ontvangen waarmee u Mijn Roompot kon activeren en eventueel uw inloggegevens kon wijzigen.

Mocht u geen activeringscode (ontvangen) hebben, ga dan naar Mijn Roompot en klik op de link ‘nieuw bij Mijn Roompot’. Zodra u hier uw e-mailadres invult, ontvangt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail.

Let op: gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mailadres invult krijgt u een foutmelding te zien.

Ik wil mijn wachtwoord opvragen, maar ik krijg de melding dat het e-mailadres niet bestaat in het klantenbestand. Wat nu?

Alleen wanneer u een vakantie bij ons geboekt heeft, heeft u toegang tot Mijn Roompot. Als u geboekt heeft kunt u dus altijd gebruik maken van Mijn Roompot. U dient hiervoor echter wel altijd het e-mailadres te gebruiken dat u bij de boeking opgegeven heeft. Dit omdat ons systeem u herkent aan uw e-mailadres. Mocht u dus gebruik maken van een ander e-mailadres dan herkent het systeem u niet en krijgt u deze melding.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u uw gebruikersnaam (e-mailadres) invullen onder het kopje wachtwoord vergeten voordat u inlogt. Wij zullen u vervolgens het wachtwoord zo spoedig mogelijk toesturen via e-mail.

Mijn inlogcodes worden niet bewaard op mijn computer terwijl ik dat wel wil. Wat moet ik doen?

Dit kan één of meerdere oorzaken hebben:

- U leegt regelmatig uw map 'Tijdelijke internetbestanden', inclusief cookies. Uw codes worden namelijk als cookie op uw pc bewaard.
- De computer accepteert geen 'cookies'.
- In sommige virusscanners is er een optie opgenomen om tijdens het opstarten van de computer de volgende gegevens automatisch te wissen: cache, history, cookies.

Om dit op te lossen kunt u het beste uw browserinstellingen nalopen.

Vervalt Mijn Roompot zodra ik op vakantie ben geweest?

Nee, u blijft toegang tot Mijn Roompot houden. Als u weer op vakantie gaat bij Roompot kunt u wederom met dezelfde inlogcodes op Mijn Roompot terecht.

Voor wie is Mijn Roompot bedoeld?

Mijn Roompot is bedoeld voor iedereen die een vakantie heeft geboekt bij Roompot Vakanties. Tot 1 dag voor aankomst kunt u in Mijn Roompot uw vakantiezaken online regelen.

Wat moet ik doen als ik geen activeringscode (ontvangen) heb voor Mijn Roompot?

Als u geen activeringscode heeft ontvangen kan dit verschillende redenen hebben, waaronder bijvoorbeeld een typfout in uw e-mailadres. Mocht u wel een vakantie geboekt hebben maar nog geen activeringscode ontvangen hebben, ga dan naar Mijn Roompot en klik op de link 'nieuw bij Mijn Roompot'. Zodra u hier uw e-mailadres invult, ontvangt u op dat e-mailadres de activeringscode en uw wachtwoord.

Let op: gebruik wel het e-mailadres dat u opgegeven heeft bij het boeken van uw vakantie. Ons systeem herkent u namelijk aan dat e-mailadres. Als u een ander e-mailadres invult zult u een foutmelding te zien krijgen.

Waarom moet ik mij registreren op Mijn Roompot?

In Mijn Roompot vindt u uw reisgegevens. Registreren zorgt voor een optimale bescherming van uw veiligheid en privacy.

Wat is Mijn Roompot?

Met Mijn Roompot kunt u tot 1 dag voor aankomst uw vakantiezaken online regelen. Hierbij kunt u o.a. denken aan de volgende zaken:

  • eenvoudig uw vakantiegegevens bekijken of wijzigen
  • handige extra's bijboeken
  • veilig uw openstaande posten bekijken en eventuele restantbedragen betalen

Terug naar boven