Bel ons op 0900-8810

(€ 0,20 p/m)

Vanuit Nederland kunt u ons bereiken op 0900-8810 (€ 0,20 per minuut), vanuit België op 070-24 60 11 (€ 0,15 per minuut).

Bel mij terug

Wij bellen u terug tijdens de openingstijden van de gastenservice.

Verstuur
checkmark

WhatsApp ons

Voeg 06 12 23 94 00 toe aan de contacten op uw smartphone en stel uw vraag via WhatsApp.

Gastenservice

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Bevestigingen en betalingen

Inhoud

Hoe moet ik de betaling doen bij een last minute boeking?

Via onze website kunt u veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:
- Visa
- Mastercard
- American Express
- iDEAL
- Paypal
Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u achteraf de reservering via Mijn Roompot betalen. Houd echter wel rekening met de volgende spelregels: Normaal gesproken dient de aanbetaling 15 dagen na reservering betaald te zijn. Het restbedrag dient u 8 weken voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 8 weken voor aankomst, dan dient u per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen.

Reserveert u binnen 3 werkdagen voor aankomst, dan dient u het gehele factuurbedrag direct middels creditcard, via Mijn Roompot of bij aankomst op het park te voldoen.

Ik heb geen bevestiging van mijn boeking ontvangen, wat nu?

U ontvangt een bevestiging van uw boeking op het e-mailadres dat u bij reservering heeft opgegeven. Indien u de bevestiging niet heeft ontvangen, controleer dan of deze in uw ongewenste e-mail terecht gekomen is. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via 0900 - 4600 800 (€ 1,- per gesprek). Vanuit België 070 - 246 011 (€ 0,15 p/m).

Ik heb per ongeluk een betaling dubbel overgemaakt, wat nu?

Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op via 0900 - 4600 800 (€ 1,- per gesprek). Vanuit België 070 - 246 011 (€ 0,15 p/m). U kunt ook een e-mail sturen naar ga@roompot.nl.

Is mijn betaling binnen en krijg ik hier een bevestiging van?

Zodra wij uw betaling binnen hebben, ontvangt u van ons een bevestiging. Uw betalingsstatus kunt u tot 1 dag voor aankomst bekijken in Mijn Roompot.

Kan ik een uitgestelde betaling aanvragen of in termijnen betalen?

Wanneer u uw vakantie pas wilt boeken als het u financieel uitkomt, kan het voorkomen dat uw favoriete bestemming reeds is volgeboekt. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om uw vakantie eerder te boeken en in termijnen te betalen.

Gratis betalen in termijnen t/m 12 februari!

Boekt u vóór 13 februari 2017 een verblijf met aankomst in 2017, dan heeft u de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van onze termijnbetalingsregeling. U geeft bij de reservering aan in hoeveel termijnen u wilt betalen. De eerste betaling moet altijd binnen 15 dagen worden voldaan en 4 weken voor aankomst moet het totaalbedrag betaald zijn. Het door u gewenste aantal termijnen wordt naar evenredigheid verdeeld over de tussenliggende periode. Alle termijnen zijn even groot.

Kiest u ervoor om na 12 februari 2017 een verblijf te boeken en in termijnen te betalen, dan betaalt u € 25,- voor deze regeling.

Hoe werkt deze regeling?

Wanneer u reserveert, online, telefonisch of schriftelijk, geeft u aan dat u in termijnen wilt betalen. U ontvangt dan binnen enkele dagen uw factuur met betalingsinstructies. Uiteraard gelden onze algemene voorwaarden.

Kan ik ook met mijn creditcard op de parken en campings betalen?

Ja, op al onze parken kunt u betalen met Visa en Mastercard.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja, u dient 15 dagen na uw reservering een aanbetaling te doen. Dit bedrag bestaat uit 50% van de reissom.

Naar welk rekeningnummer moet ik de betaling overmaken en moet ik er nog iets bij vermelden?

Als u uw openstaande post via Mijn Roompot betaalt, hoeft u geen IBAN-nummer van ons te weten, dit gaat namelijk allemaal automatisch. U dient alleen uw eigen gegevens te controleren en uw creditcardgegevens in te voeren. Betaalt u echter op een andere manier, bijvoorbeeld via een overschrijving, dan dient u over de volgende gegevens te beschikken:
IBAN-nummer: NL 60RABO0312205503
BIC code: RABONL2U
Vergeet niet het betalingskenmerk te vermelden, welke aangegeven staat op uw rekening. Dit betalingskenmerk dient u in te vullen in het opmerkingenveld (niet in het veld betalingskenmerk acceptgiro). Als u deze bij uw betaling vermeldt, dan wordt uw betaling automatisch met uw reservering verwerkt.

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?

Bij de meeste objecten dient u een waarborgsom te betalen. De waarborgsom of het restant daarvan wordt uiterlijk 7 dagen ná het vertrek teruggestort, mits uw rekeningnummer bij ons bekend is en de accommodatie/het privé-sanitair achtergelaten wordt conform onze (schoonmaak)voorschriften en er geen (schade)bedragen ter verrekening meer openstaan. Meer informatie over o.a. de waarborgsom vindt u in de algemene voorwaarden onderaan elke pagina.

Wanneer moet ik uiterlijk mijn reservering betalen?

U dient 15 dagen na reservering de aanbetaling volgens uw bevestiging te hebben voldaan. Het restbedrag dient u 8 weken voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 8 weken voor aankomst, dan dient u per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen. Heeft u het openstaande saldo al aan ons overgemaakt, of gaat u dit direct doen, dan moet u bij aankomst op de parkreceptie een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijvoorbeeld een bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet u de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

U vindt een overzicht van uw betaalstatus in Mijn Roompot.

Wat gebeurt er als ik niet tijdig betaal?

Bij niet een tijdige betaling zullen wij uw reservering conform de RECRON voorwaarden annuleren. Alle tijdens uw verblijf gemaakte kosten dienen op de vertrekdag verrekend te zijn.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:
- Visa
- Mastercard
- American Express
- iDEAL
- Paypal

Mocht u niet direct willen betalen dan kunt u achteraf via Mijn Roompot betalen.

Terug naar boven