Bel ons op 0900-8810

(€ 0,20 p/m)

Vanuit Nederland kunt u ons bereiken op 0900-8810 (€ 0,20 per minuut), vanuit België op 070-24 60 11 (€ 0,15 per minuut).

Bel mij terug

Wij bellen u terug tijdens de openingstijden van de gastenservice.

Verstuur

WhatsApp ons

Voeg 06 12 23 94 00 toe aan de contacten op uw smartphone en stel uw vraag via WhatsApp.

Gastenservice

Vandaag geopend tot 21:00 uur

Algemeen

Inhoud

Is het ook mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten op het park zonder dat ik op het park verblijf?

Ja, dat kan. U dient echter wel voor bepaalde faciliteiten te betalen. Let op: in drukke periodes kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten alleen toegankelijk zijn voor parkgasten. Bel voor meer informatie naar het betreffende park.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Met Roompot Vakantiecadeau kunt u iemand een verblijf op één van onze Roompot parken of campings cadeau doen of bijdragen in de kosten van het vakantieverblijf. Vakantiecadeau is ook te gebruiken in vrijwel alle horecagelegenheden en winkels op de Roompot campings en parken. U kunt kiezen uit vakantiebonnen t.w.v. € 10,-, € 25,-, € 50,- of € 100,-. Kijk in onze webshop voor de mogelijkheden.

Kan ik Koos Konijn artikelen kopen?

Voor de allerleukste producten van Koos Konijn, de mascotte van Roompot Vakanties, kunt u terecht in de Koos Konijn webshop. Bekijk ons ruime assortiment dat bestaat uit knuffels, cd’s, spelletjes, kleding en nog veel meer!

Kan ik een vakantiehuis kopen?

Ja, het is mogelijk een vakantiehuis of stacaravan bij ons te kopen. Bekijk ons uitgebreide aanbod op opjeplek.nl.

Van wanneer tot wanneer loopt een week-, weekend- en midweekverblijf?

Over het algemeen gelden onderstaande dagen en tijden.
Week: vrijdag 15.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur of maandag 15.00 uur t/m maandag 10.00 uur.
Weekend: vrijdag 15.00 uur t/m maandag 10.00 uur. 
Midweek: maandag 15.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur.
Indien er andere aanreis- en vertrekdagen of tijden gelden, kunt u dit lezen op uw definitieve reserveringsbevestiging.

Waarom wordt er een waarborgsom in rekening gebracht?

Na uw vertrek zal de huishoudelijke dienst uw vakantieverblijf controleren op reinheid, eventuele inventarisgebreken en aangebrachte schade. In verband met deze eindcontrole zijn wij genoodzaakt geweest u een waarborg per vakantieverblijf per periode in rekening te brengen. Dit bedrag wordt 7 dagen na vertrek naar u overgemaakt, mits het vakantieverblijf achtergelaten wordt volgens onze voorschriften en indien uw IBAN-nummer bekend is. Als er (schoonmaak)werkzaamheden door de huishoudelijke dienst moeten worden uitgevoerd, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. U krijgt hierover schriftelijk bericht.

Waar vind ik de parkplattegronden?

De parkplattegrond vindt u op de detailpagina van het desbetreffende vakantiepark of camping.

Terug naar boven